2:a Advent och ett andra ljus är tänt!

 

Andra advent!

Ja tänk att ännu en vecka i jul månaden har passerat.

På SSRK:s hemsida finns det en advents kalender och ev. om jag har lite tur så dyker Yatzy upp där i en lucka =) hoppas verkligen det.

Här rullar det på, pappa kämpar på och så gör vi.

Idag har jag bestämt mig för att fixa lite här hemma. Lite slingor skall upp i trädgården så att det lyser upp lite i det tråkiga regninga vädret.

Det är så mörkt ute och rått.

Har börjat handla lite julklappar till familjen. En del är färdiga och det känns skönt.

Vi har också fått många possitiva lycko önskningar till parningen mellan Amy och Hugo. Nu är Amy uppfödare Nina och jag i full gång med planerna. Jag är så glad att Nina och Roger vill ha en liten tjej från Amy. Jag hoppas verkligen att det blir en super bra valp till de. Det är de så värda.

Nej nu skall jag sätta lite fart här hemma innan det mörknar på. För då skall vi åka ner till mina föräldrar en runda och ev. hjälpa de lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0