4:e Advent och härliga julkort!




 


Fjärde advent och det sista ljuset är tänt...

Ja då har det varit advent i år med, nu väntar en jobb full vecka som sig bör..

Idag blev det plantering av julgrupper för hela slanten på jobbet. Fick gjort en hel del som skall iväg på bud i morgon. Vill försöka få iväg så många som möjligt till företagen i byn innan de går på jul semester och stänger till början av januari.
Januari.... hm.. redan ett nytt år om 2 veckor.

Nu är Amy hemma igen och nu planeras det att Ängla skall få följa med till Örkelljunga hundgymnasie med lill matte Alexandra. Och Amy skall bli hemma för att bli förhoppningsvis mamma till våren.


Jag har fått ytterligare lite fina julkort som jag tackar det varmaste för..

Ja ha och så var det, det här med resan till England 2013 och Golden retrievernas jubileums träff.
Vi är ett gäng som planerar in detta och det skall bli rent ut sagt SUPER KUL!!
Bankett middag... hm.. balklänning då och med frack??
HA HA HA , vilken syn alla skrattar när vi beskriver varandra i denna kreation av lång klänning.


Men nu kommer det till lite fina julkort från mina vänner..





Från Bitte på Lykkefunds kom denna härliga vinter bild.



Från min super kanon duktiga webba Gull-Marie och hennes flickor.



Från Amys uppfödare och våra käraste vänner kom detta julkort på lillebror Eliott.




På Carinas ljuvliga valpar kom detta deras mamma såg jag som valp med..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0