8 månader och 3.e advent



3:a advent!

Och i dag blir Ängla barnen 8 månader..
Inte klokt vad tiden går.

GRATTIS GRATTIS!!!

Annars så rullar det på. Jag har väntat länge på att det skall bli lite lite snö iallafall så att man kan ta ett julkort på alla 4, men som jag sa till Thomas igår att det lär nog bli ett grönt julkort med blöta hundar på i år =( inte mycket annat att be för.
Jag skall försöka hinna med det i dag..

I fredags då var Magnus och Helenas Yatzy med i SSRKs adventskalender.
Så super kul att ha honom med där.
Tack snälla ni, det lyste upp tillvaron.

Idag skall vi ner till mina föräldrar och äta lite lunch och bara vara nära.
Se efter om det finns något att hjälpa de med.
Men först fotografering om det går och vill sig, sedan till skogs med alla 4 .

Önskar er alla en fin 3:e advent


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0