Annandags morgon-god fortsättning på julen

God fortsättning på julen alla.

Först vill jag tacka för alla fina sms och samtal jag fått denna julen de har verkligen värmt mitt hjärta.

Denna julen har inte bara varit massa tårar utan också en innerlig kärlek.
En kärlek som är så äkta.

Pappa ligger fortfarande kvar på sjukhuset och kommer göra det.
Vi är uppe och hälsar på så mycket vi kan.
Men han är så trött och sover mycket.
Men det viktigaste är att han har inte ont.

Nu till annat än min älskade pappa.

Julen har som sagt varit mycket glädje med, har fått flera fina julkort av mina valpköpare och fina sms, tror ni fått julkort ni med eller hoppas de kom fram.

Ni som följer mig här lite till och från vet att jag tycker det är roligt men framförallt avkopplande att måla om gamla möbler. Så i jul överaskade min käre make mig med denna vackra möbel.
Jag ser fram emot att få börja fixa.
Visst är den fin??!!



Så här ser den ut..




Här är klaffen ner fälld.




9 små lådor och ett litet skåp gömmer sig där inne. Och 4st stora lådor en högst uppe och 3st under.




Vackert beslag som det först inte fanns en nyckel till och med tre av de stora lådorna låsta letade vi upp en nyckel med hjälp av en av mina snälla kunder i butiken.

Så i eftermiddag skall vi och hitta lite grundfärg...

Fina julkort har jag också fått.
Här kommer de...



Pärlans familj skickade detta..




Från en del av Maalis familje i Norge kom detta tack Cathrine




Härliga dunbollar Gun tack...




Kathleens vackra hundar tack vännen,

Nej nu skall jag ut med hundarna innan jag åker upp till pappa.
Önskar er alla en fin dag.



Kommentarer
Postat av: lisbeth borglin

Hej

ja det var fina möbler tror säkert du kan fixa till dem så de blir finare hos er. hoppas allt är efter omständigheterna väl.Ha en bra Annandag jul .Kram från Tindra Thella och Flame med matte i skåne

2011-12-26 @ 10:59:17
URL: http://lisbeth.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0