Fredag 9 december

Ja idag är det fredagen den 9e december.
Snart dags för 3e advent.

Det har hänt lite denna veckan.
Men det som jag först kommer ta upp är att Amys kullbror Bellman blev NORGES MEST VINNANDE Golden retriever i både NKK och Norske retriever klubb.
Detta inom utställning
Har vann både som mest vinnande hane och i rasen.
GRATTIS säger vi till deras uppfödare och våra käraste nära vänner Nina och Roger på  kennel Golden Niro
 
Sedan vill vi gratulera Matilda och Algot för ännu en kanon prestation.
De blev bästa par i avslutnings tävlingen på deras andra kurs i allmänlydnad, Algot endast 7,5 månader gammal och Matilda ny tonåring. Det var deras andra kurs i höst och som ni förstår kursens yngsta deltalgare.
Vi är SÅÅÅ stolta över er båda, var skall detta sluta..???

Ja och så de andra flickorna här hemma alla 4 luktar av varandra ordentligt därbak nu mer och mer.
Så nu märks det att det innom snar framtid är löp på G för de skulle jag tro alla 4a.
Blir nog i januari / februari.

De är lite bitchigare, skälligare och saktfärdigare. Men framförallt vaktigare.

Jag har börjat ge Amy E-vitaminer och Ängla C-vitaminer.

Snön lyser med sin frånvaro dok inte isen.. shit vad halt det är vissa mornar. Jag har gått med de en runda på morgonen men nu är det inte lätt speciellt inte nu när de är hemma alla 4. Så nu släpper jag de på ängen på andra sidan vägen.

Nix nu väcka sonen för ännu en skol dag.

Ha en fin dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0