Fredags kväll innan 2012


Sitter nu här och tänker lite på morgondagen.

I år blir det en annorlunda nyår, ett nyår som vi nog aldrig kommer att glömma.

Kommer börja dagen som vanligt med att gå ut med hundarna på ängen och låta de rasta av sig. Sedan är det dags för lite frukost innan bilen rullar ner till jobbet för några timmars arbete.

Sedan kommer det som gör att detta blir en annorlunda, då styr färden upp till Ljungby sjukhus för att fira lite Nyår med pappa, det blir Thomas och jag som åker upp vid den tiden senare på kvällen/natten åker min mamma och syster uppp till honom efter att de varit och ätit lite nyårs mat hos oss. Då stannar vi hemma och tar hand om våra hundar. Maali är ju den som är rädd av de fyra pga av det var en granne som smällde av en SUPER STOR "tårta" förra nyår redan vid 20 tiden på kvällen, precis då hon var ute och kissade.

Nu är hon ju inte hysterisk men hon blir lite arg och skäller.
Hon vill inte gå ut under tiden de håller på men sedan går det bra.

Nu sitter jag här och små bloggar lite innan det är dags för sista kvälls kisse rundan för i dag.

I kylen står det 8st vanilj panacotta och för stekta kyckling.
Och i morgon skall jag baka in de i lite mördeg och sedan blir det en potatisgratäng till det.

Önskar er nu alla en fortsatt skön kväll. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0