1:a Advent


Ja tänk att det är ett helt år sedan det var det sist.

Idag så har mina föräldrar varit här på lunch, hemme lagad pizza det som min pappa brukar önska sig när vi träffas. Så självklart så blev det det  när de komidag.
Min lilla pappa och mamma, vad jag älskar er så..
Ja vi är mycket mycket bundna till varandra i vår familj.
De betyder så mycket för oss alla, tom för hundarna var så glada när de kom.
Så idag fick vi ta in de en och en för att hälsa på de pga av att pappas hälsa.

Ja idag har vi också fått klätt granen den blev hel vit i år med, så fin faktiskt om jag får säga det själv.

Annars så blåser det riktigt ordentligt. När jag hörde på radion att de stängt Öresundsbron fick det mig att tänka tillbaka på den natten då vi körde ner till Frankrike och kennel Ashburys. Som det blåste den natten broarna stängdes, och i Tyskland var det full storm kommer ihåg att Maali knappt ville kissa när vi stannade.
Ja det var en resa det.

Nu sitter vi här och planerar nästa resa vi skall göra. Denna gången med Amy.
Spännande spännande.

Önskar er alla en fridefull advent ha ljus och tändstickor/tändare redo.
Och mobilen som väckar klocka tilli morgon bittiså att ni kommer upp till jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0