Julskyltning 2011

Här kommer det lite bilder från vår julskyltning i år.
Vi ville göra den lite speciell som en ljus terapi som min kära syster kallade den.
En julskyltning som jag vet att pappa och mamma är stolta över.
Temat var vinterlandskap med isbjörnar och Svansjön.




Vår vackra julgran i vitt, fattigmans silver och glas.



Balett/operan Svansjön






Vackra Isbjörnar



Vinter arr. med både ljus och blommor







En del av butiken..



Så där har ni vår affär i jul.

I morgon skall Daizie på utställning LYCKA TILL..
Och i morgon om allt går som det skall så kommer mina föräldrar på lunch.
Kram och god natt håll i hatten inför nattens storm.

Kommentarer
Postat av: Gun & Thore

Hejsan Eva!

Tack för i fredags, jobbigt men också så roligt att träffa hela fina familjen, vi tänker på Er Alla varje dag.

Så fint det är i affären, jag njuter av vår lilla blomma & pyntet jag köpt hos er. Ni är så duktiga!

Ha det gott & kram till er alla, ge Jonny en jättekram & säg att det är från oss båda.

Gun & Thore

2011-11-26 @ 22:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0