Sista november 2011 och nya valpplaner.

Ja man kan undra var detta året tagit vägen.

Sååå mycket har hänt både gott och ont, roligt och sorgligt.

Jag skall be min super duktiga webba Gull-Marie att hon skall lägga upp en ny sida och döpa den till Årsberättelser tror jag.

I dag är det sista dagen i denna månaden, i morgon är det dags för kalender öppning för barn och hundar. Ja ni läste rätt mina 4 har fått varsin hundgodis kalender. Kunde inte motstå de bara. De bara låg där och väntade på mig.

Jag har funderat på det här med blogg, skriver jag för mycket personliga saker här eller är det bra med lite blandat hund och privat..??

Nåja det är ju min blogg och jag skriver lite vad jag vill =)

Nästa sak: Då är det off. om vilken hane som jag tänker använda på Amy.
Hugo var ett val till Maali från början, men det var innan vi hade PRA testen och eftersom det fanns liknande släktingar långt tillbaka så avstod jag den kombinationen.
Så när jag föreslog honom för Amy uppfödare och efter lite förfrågningar till Amys föräldrars uppfödare så var det i box.

Nu börjar alla förberedelserna med överresan till Finland. Det är båt som skall checkas, hotell i deras by. Vaccinationerna är iordning alla inkl. rabies. Amaskning skall planeras. Lite lagar och regler i Finland skall kollas upp. Ja det blir lite att spara pengar till..HAHA...och växla in till euro. 
Varken Thomas eller jag har varit i Finland någon gång så det blir spännande.

Tänk att det är 1år sedan vi satt och planerade inför Maalis resa till Eliott...

Jag kommer göra en dräktighets dagbok för Amy kull med. Och hoppas på att allt går bra.

Nej nu önskar jag er alla en fin dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0