10 år mycket har hänt sedan dess...

Ja idag är det 10år sedan min första mentor inom hundvärlden dog i Milano Flyg olyckan.
10 år !!!!!... fattar inte att det gått så lång tid.
Gilla (Gunilla Fristeth-Andersson)

Att det är så många år sedan man satt där i hennes kök och pratade hund och häst. Och alla hundarna liggandes runt benen.
Pointrar, rottisar mfl. Gamla Hedda tänker jag så på.

Man kunde tycka att allt var upp och ner men hon visste alltid exakt var allt fanns.

Glömmer aldrig när man stod där och tog farväl vid kistan som flygits till Sverige från Milano. Jag var bara tvungen till att rätta till rosen i dekorationen så det blev perfekt.

Saknar henne..och hennes svar på tal.

Nu till lite annat i eftermiddag skall jag och Alex ner och lägga spår.
För i moron skall Maali börja spåra igen efter 1års valp uppehåll.

Har börjat spåna lite mer ordentligt igen efter pojkvän till Amy.
Inte lätt..


Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag kommer också ihåg den tragiska olyckan, träffade henne strax innan på Växjöutställningen men kände henne inte personligen. Jag är övertygad om att du kommer hitta en bra hane till Amy som passar henne. Lycka till!

2011-10-10 @ 15:08:20
URL: http://www.goldblossoms.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0