Änglarna 6 månader

Idag säger vi grattis till Änglarna på 6 månaders dagen!

Man kan inte fatta att det är 6 månader sedan det var dags för kennelns första kull. Och då är det ju 8 månader sedan vi styrde bilen ner till Frankrike.
Så mycket som har hänt sedan dess. Man får nästan gå in under dräktighets dagboken och läsa om resan.

Ännu en gång så måste jag bara säga att jag är så tacksam mot mina valpköpare, deras intresse för deras valp.
Nu börjar sms, mail och ett och annat tefefon samtal trilla in efter avslutad valpkurs. Och nu planerar flera av de vårens kurs.  Såååååå... glad blir jag av att ni tycker det är roligt.
Ängla kommer troligtvis att anmälas till allmänlydnad och viltspår kurs i vår.

Lite beror på våra planer på att para Amy i vår, förhoppningsvis blir det en kull valpar till sommaren nästa år med =) vi får se, vi får se.

Annars så rullar det på, hösten är verkligen här och nu har jag börjat tända lite lyktor ute och planeringen av julklappar har börjat. En del är färdiga och skall bara inhandlas.

I slutet på månaden så är det dags för alla helgons dag då är det mycket gravsmyckningar som skall göras.

Ja det var allt för denna gången, nu händer det inte mycket framöver.
Så jag önskar er alla en fortsatt skön vecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0