Fix och trix

God morgon!

Ännu en ny morgon att vakna till.

I dag har jag hela morgonen för mig själv eftersom sonen inte börjar förrän kl halv 12, de har Öppethus på skolan.
Lyx...

Så nu sitter jag här kl 06,52 med ny färg i håret och bara bloggar runt lite.

I söndags kväll överaskade min goa syrra mig med en för tidig julklapp. Vi drog söder ut på Åhus och vad hittade vi där jo dessa två underbara karmstolarna. Helt super i målningen bara lite nytt tyg på.

TUSEN TACK Lena!!!!

De kommer passa perfekt in i min hall.



(Bilden har jag lånat från annonsen)

Hämtade mina nya gardiner till TV rummet med, men de får vara upp rullade ännu några veckor. Till efter jul kanske.

På fredag kommer pappa lappa hem från behandlingen, alltid fruktansvärt mycket känslor som kommer fram då. Men vi tar ett moment i taget.
Vi måste ju hjälpas åt alla vi andra med allt som finns att göra, så när kvällen kommer och man varit på gården från 8 på morgonen är man ganska tom i huvudet.

I helgen är det ut i skogen en runda för lite spår. Förra helgen var Maali inte alls sugen på att spåra skendräktig som två... Ville bara sitta i Alex famn och gosa.
Ja ja ingen ko på isen som de brukar säga...
Spår skogen är så underbart avslappnande, man sitter där med sin kaffe kopp och tuggar sina mackor och en och annan chocklad bit he he...
Söndagen är fortfarande öppen då jag har många saker jag kan och skulle vilja göra men det får vi se hur det blir med det.

Fick nummer lappen till SSRK och Åstorp. Nyttig träning innan uppehållet för Ängla i ett ridhus där har hon aldrig varit förr. Yatzy skall vi också ställa. Ren mental träning för de båda. Många valpar anmälda.
Sedan är det farsdag på söndagen .... och ja sen vet ni ju vad som kommer därefter för en florist... JUL..

Nej nu gick jag händelsen i förväg.

Nu ringer färg klockan dags att skölja ur,ha en fin dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0