Ett tag sedan sist...

Ja nu är det några dagar sedan jag skrev här sist.

Förkylningen håller mig i ett järn grepp och hela kroppen är seeg.

Typiskt att man skall bli dålig nu när vår Amy äntligen börjat löpa, och Finlands resan är på gång.
Hon har verkligen dragit ut på det denna gången och pga av det har en del valpspekulanter fallit bort synd men så är det.

Just nu sitter jag här och tar en kopp kaffe och en god macka och bara väntar på att tiden skall gå.
För i natt bär det av till FINLANDIA!!!
Har hållit det lite lågt pga av min hälsa men nu har jag bunkrat upp med piller så jag klarar mig och sjukhus finns det ju i Finland med eller hur!!

Det är konstigt att när man väl skall någonstans så nog händer det något.
Bilens broms systen både ABS och vanliga bromasarna strulade och drivaxlen in med den och blev nästa 11000kr fattigare.

På morgonen idag ringer mamma att pannan i affären lagt av så Thomas är där nere med VVS folk och försöker ordna den som tur är lönade det sig att spara på oljan så nu går olje pannan istället.
Och jag har kännt efter hela natten hur ont jag har ÖVERALLT utifall att...

Amy tog vi progg prov på i går morse dag 8 redan uppe i 6,9,,,

Hm..

Var skall detta sluta..

Nåja nu tänker vi possitivt eller hur!!!

Alexandra sköte hundarna här hemma och Hampus sköter eldningen och ved inkörning så det finns varmvatten i huset.

Nopp nu skall jag ringa min lilla uppfödare till Amy som snart hoppas på att hon skall bli mormor för det vet jag att hon verkligen längtar efter.

Sköt om er..


Kommentarer
Postat av: Annika

Lycka till nu med resan till Soumi och parningen....och resten med. :-)

2012-04-21 @ 18:16:28
URL: http://www.gilbertfritiof.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0