Ny dag idag

Och i morgon fyller alla Änglarna 1 år.
och idag fyller Amys mamma Emma 8år grattis..

Ja tänk vad tiden går inte klokt.

I helgen som var gick min mobil sönder, jag fick låna pappas mobila av mamma så länge men idag blev det en ny.
Och jag gick med i iPhone klubben.


Självklart blev det en vit, tror inte mina vänner är förvånade över det.

Men nu är det ju så att jag inte har ett ända nummer kvar från min gamla mobil så snälla ni som inte redan gjort det och läser detta skicka mig ert mobil nummer jag har samma nummer som tidigare.

Idag har jag också varit och vaccinerat Pärlan och Ängla så nu håller det 1 år till.
Vägde de med och Pärlan får vi dra ner på maten vet att det brukar vara så efter löp och dyl.
Ängla vägde perfekt 29kg.

Idag har jag beställt 4 nya sommar däck till bilen fick ju lite kalla fötter eftersom jag inte hade koll på att det var lag på dubbdäck from den 15 april i år inte 30 som förr.

Nopp nu leka med mobilen...  Ha de..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0