Ögonlysning

Ja idag har vi varit hos Eva Gustafsson och ögonlyst Ängla och Maali.
Båda två var fria på sina ögon!
HURRA!
Alltid lika nervöst.

Nu är det bara röntgen kvar på Ängla.
Får se till att få det gjort med.

Annars så har jag fått tid för operation nu, det blir i början av Maj så vi får hoppas på att hon sätter igång med löpet nu snarast.
Annars vet jag inte hur det blir man är kanske inte så sugen på att åka till Finland ny opererad.
eller hur?
Och Thomas åker inte själv med henne om jag inte följer med.

Annars så måste jag bara få berömma mina valpköpare ännu en gång över hur otroligt duktiga de är mad sina valpar som nu är stora ja jag vet det :-)
Blir så glad när de hör av sig och berättar och frågar om ögonlysning och röntgen m.m. som de bokar tider till.
De bryr sig verkligen och vill veta en massa.

Man kunde inte få bättre valpköpare till sin första kull !!

Nej nu dags för TV burken, slappa lite efter en heldag kan jag säga med blandad kompott på jobbet, förutom däckbyten av både min egen så firmas 2 bilar och begravnings lev. o brudbuketts bindning som skall hämtas i morgonbitti för vidare transport till Lund.

HA DE!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0