Onsdag...

Onsdag morgon och jag är seeeg som en kola..

Var iväg och trimmade Maali och Ängla i går kväll det blev en massa bubbel och skratt och vi var inte hemma förrän halv 11, GÄSP!

Hade funderat på att ställa Ängla i Hässleholm, men eftersom mina farhågor besannades med att Heidi fick en ny liten valp bland sina Pommar och Westis så slog jag den tanken ur huvudet.
Off. utställning får vänta.
Jösses vad denna hund har päls sa hon.
Nja.. sa jag hon har bisst lite gran he he.
Men fina blev den mor och dotter och hjärtat värkte lite extra.

Maali har blivit lite lockig i pälsen efter valparna annars i super kondition.

Efter går nattens -10 gradiga kyla så frös min handbroms på bilen sönder :-( och eftersom vi fick ta dit det till värkstaden så bad jag de kolla igenom den inför parningsresa och sommaren.

3 timmar senare ringde de.
Ja du Eva nu har vi gått igenom din bil.
Jaha sa jag och dommen blev?
Du har inte planerat någon längre resa nu framöver va?
Jo Finland i stort sett när som helst.
Det rekomenderar vi dig inte att göra innan du åtgärdat lite fel.
DRIVAXEL hade ca 100mil kvar att leva, tänk er bli stående i Tammerfort med ny parade tik och få ta beärgaren hem. Ett stag fram var också på G och handbromsen typ 8000-9000kr.
TACK för det..

Japp så var det roliga slut.
Ha en fin dag.


Kommentarer
Postat av: lisbeth borglin

hej Eva

kan du inte ta husbilen med er då tänkte ni har den en alternativ eller ha en bra påsk nu kram lisbeth och mina tre flickor

2012-04-04 @ 22:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0