God morgon!

Ja då var det fredag igen...
Tänk vad dagarna går och inte nog med det så går vi snart in i September månad.
 
Har haft semester denna vecka och det blir några dagar även nästa vecka med.
Måste säga att denna veckans väder har varit kanon..
Just nu förbereder sig Amy och jag för vår första officiella lydnads tävling.. Amy börjar bli lite rastlös och jag nervös..
Målet är ett tredje pris eller vi vänder på det och säger som så här målet är att försöka få poäng i alla momenten.. DÅ.. då har vi gjort något bra..tycker jag..
Men självklart är jag mest nervös inför ställandet o läggandet undergång..
Men det viktigaste är att vi har ROLIGT jag vet det men men..
Men just nu gör hon sin favorit sysselsättning leker med Ängla det envisa påstridiga och envisa Änglabarnet vårt.
 
Annars vad händer idag då? Ja jag hade tänkt ta mig ut till kyrkogården och måla i bokstäverna på mina morföräldrars gravstenar. Kostar ex antal tusen att lämna in de för i målning av vit färg.
Nej roligare kan man ha för de pengarna.
Jag har ju både färg och penslar så det skall inte vara några större problem.
 
Fick en sommar hälsning från Uffe mannen i sin favorit ställning. PÅ RYGG så klart samma som hans mor och syster kan jag intyga.
 
 
Vilken mysig ställning tycker ni inte TACK matte Emma för det härliga kortet.
 
Nej nu skall jag titta om det finns något kul matlagnings program på dumburken innan affärerna öppna för middags mats handling.
 
Ha de
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0