GRATTIS!! HAMPUS 18 ÅR

 
 
GRATTIS
Idag är det 18 år sedan min son föddes.
Det känns som det var igår då vi åkte in till BB i Ljungby och efter en natts värkarbete som slutade i ett akutsnitt 08,05 den 5/8-94..
Vilken glädje när jag vaknade ur narkosen och fick redan på att Jag just Jag hade blivit mamma till denna underbara lille kille.
Och storebror Christian hade fått den efterlängtade lillebrodern.
51cm lång och 3490g
BARN 312
Precis som boken Barn 312.
 
Stoltaste mormor och morfar, moster Lena
Men framförallt pappa Thomas.
 
**********************************************************************'
Till resten av veckan då.
Ja jag har ju börjat jobba igen, och en hel del har det varit.
Men förutom ytterligare ett bröllop i helgen och begravning underveckan så överaskade jag mannen med en resa till Stockholm och BIRKA på onsdagen.
En lite för tidig 13 års bröllops present.
 
Thomas utanför drömhuset på BIRKA
 
Ja det var vad som hänt under den gångna veckan.
 
NEJ vänta nu jag och amy har ju börjat träna lydnad igen.
Denna underbara hund alltså.
Så nu satsar vi på lydnaden ett tag bara hon och jag...
Ha en fin vecka alla
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0