Vardag och höst...

Ja då var det värkligen hööst...
 
Nu vill man bara få undan allt i trädgården och kura ihop sig här inne..med en bra bok eller film.
Har fixat lite med anmälningar och Amys ansökning om hennes championat.
 
Fick reda på att mamma skall in och lägga sig under kniven så nu blir det inga andra helg planer.
 
Skall viltspåra med Ängla och en och annan inoff. utställning i närheten här för träningens skull.
1år sedan hon ställdes nu.
Röntgen skall också fixas innan jul.(Hoppas jag)
 
Tror jag skulle behöva en "sabbats termin" bara göra INGENTING! Passar nog bäst på hösten för på våren är det ju en del utställningar här i närheten. Se där då var jag igång med planeringen igen..
NEJ nu SKA jag ta det lite lungt.. undrar varför den meningen känns så bekant?? hm...
 
Ok då gör vi så här..
Detta kan jag inte strunta i för då stryper bla dottern min mig.
 
Viltspårs kurs med hennes Ängla
Röntgen av Ängla barnet
3 inoff. utställningar med Ängla (en anmäld)
Golden Go med hennes Maali i oktober
MINST 2 lydnads tävlingar till med Amy innan vintern.. (1 anmäld) hänger ju på det här med valpar.
 
Sååå nu skriver jag inte här mer förrän jag gjort något av dessa sakerna och för att avlägga resultat då..
 
KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0