Brrr.. it's cold out there....

Ja fy attan nu är det verkligen vinter...

Snön ligger vit på taken och just nu känns det som om Kennel Cream of Pearl's är de ända som är vaken..
Eller ute iallafall.
Ängla älskar verkligen vintern, precis som hennes mamma Maali.
De andra två ligger inne i stug värmen och sover som stockar.

Pärlan som är inne på dag 5 i sitt löp är allmänt låg och trött.
Ängla slutar sitt löp på tisdag så i kväll skall damen badas och sedan iväg till skolan med Alex.
Hon har haft löpe ferie :-)
Hon delar ju stuga med 3 st han hundar.

Annars vad har hänt? ja vår uppfödare cirkel som ju är slut sedan 1 år tillbaka har bestämt sig för att hitta nya böcker att läsa och disskutera om.
Denna gången är det 2 st från Brukshundsklubbens tidning som heter.

Hundens språk och tankar.

och

Friskvård för hund.

Förutom det så pratar vi mycket om det som ligger oss alla varmt om hjärtat.
Parningar och utställningar/tävlingar.

Ska bli jätte kul att fortsätta träffas och bolla ideer.

Igår var vi nere hos min mamma och tittade på delfinal 1 av melodifestivalen.
Säger inget så har jag inget sagt, men det kommer bli mycket prat i affären om bidragen känner jag på mig.

Ja det var det hele för denna gången.
Ha en fin dag, så ses vi


Kommentarer
Postat av: lisbeth borglin

Hej Eva!!!!

hahaha nu har du fått vinter du gillar ju kallt och vinter inte sant hehe men jag längtar till våren nu i Finland är det 'ännu kallare hehe ta pälsen med dig dit sen ha en bra söndag kram

2012-02-05 @ 11:39:46
URL: http://lisbeth.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0