01-01-2012

Först vill jag önska er alla ett GOTT NYTT ÅR 2012
och tack för det gamla.

Ja då var snart denna helgen slut.
Det har varit en tuff helg framförallt känslo mässig.

Vi har varit uppe hos pappa både i gå och idag.
Sedan har jag varit ute med hundarna i skogen, skönt att de kan få springa lösa och bara vara hundar.

I morgon är det dags för ännu en jobb dag.
Men på torsdag är det trettondags afton då har vi bara öppet till 13 sedan ledig på fredagen och jobb halva lördag sedan ledig en dag till så denna helgen kommer det kännas som om man har lite mer lång ledigt.

Vi hade ju planerat in MyDog med Maali men nu släpper hon ännu mer päls så då vill jag inte ställa henne på en sådan stor utställning som champion.

Flickorna har också börjat intressera sig för varandra där bak så löp på någon av de sker nog inom snar framtid, tror Ängla kommer först.

Nyårsafton gick kanon bra, Maali skällde lite men lugnade sig ganska snart de andra brydde sig inte alls. Amy och Ängla skulle tvunget ut mitt under 12 slaget och titta men de brydde sig inte det minsta om det.

Efter en del rapporter från mina valpköpare så har det gott jätte bra för deras valpar med skönt.

Nu har det börjat suga lite i mig att få sätta fram lite vårlökar här hemma.
Har handlat in både tulpaner, krokus och pärlhyasinter alla i vitt till en ny snygg trä truka/korg jag hittade i ett varuhus. Längtar till att få plocka ner lite jul saker nu.
 Men absolut inte ljusstakar och slingorna ut nu när det är så mörkt.

Önskar er alla en fortsatt fin helg/kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0