God kväll i stugan.

Då var det torsdag kväll igen.
Dagarna går så fort, tänk att det redan är en vecka sedan pappa begravdes och
snart 3 veckor sedan han dog.
Fortfarande så har jag inte kommit på rätt köl.
Dagarna rinner iväg men jag får inget gjort tycker jag.

I helgen skall jag försöka att ge mig på mitt skåp jag fick av Thomas i julklapp. Måste sätta igång med att måla det så jag kan börja måla valp rummet.
MÅSTE sätta fart..

Ytterligare en av mina valpköpare fyller jämnt i morgon.
GRATTIS säger vi självklart till Daizies ägare Irené.

I morgon skall Maali vaccineras det blir de vanliga + rabiesen.

Idag kom Ängla hem från skolan, nu är det helg för henne med.

Jag skulle behöva sätta mig ner och titta på lite utställningar med orkar inte just nu, gör inget egentligen för de har ingen päls någon av de.

Men 2 är anmälda till viltspårskurs Ängla och Pärlan.

Nej nu antikrundan.

Önskar er en fin kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0