Vackra minnen kan sorgen lindra

Ja då var det över...

Tack alla mina vänner för alla fina sms, mms, mail och telefon samtal. Dåde för att beklaga bortgången av min älskade pappa och gratulationerna på min födelsedag.
Min finaste present var att pappa fick somna in utan att vakna upp eller lida mer.
ÄLSKAR DIG...
Nu har jag och min familj den underbara förmånen att vi har ett så starkt band till varandra.
Vi har bara varit tillsammans hela tiden både genom hans sjukdom och nu vid hans bortgång. 
Som läkare och sköterskor sa på Ljungby Lasarett där de varit underbara dessa 2 veckorna och denna helgen.
Tänk så fantastiskt att ni har varandra...

Tänk att på 4 månader så kan det bara ta slut!
Allt tar slut i en underbar persons liv.

Och fast man tycker allt står still så när man ser ut, så rullar allt på att världen inte stannar trots alla tårar.

Så ta vara på varandra var rädd om varandra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0