VINTER!!!

BRRRRR.....................

Vad kallt det blev helt plötsligt.
Min mamma hade hemma där hon bor strax utanför byn -12,8 grader.
Vi hade ca -11 grader.

Lite har hänt trots allt sedan sista jag skrev.
Efter begravningen bestämde jag för nu är det dags lite en smula roligheter och eftersom ungdommarna syrrans flicka Wilma, Hampus och Alexandra hade fått varsitt present kort på Gekås i Ullared och mamma inte hade varit där på 15år så skulle söndagen tillbringas där.
Sagt och gjort efter att ha varit ute med hundarna i skogen på morgonen och alla fått en lite längre sovmorgon så drog vi iväg kl 10 mot destination ULLARED.

Vi hade verkligen turen med oss, så lite kunder har jag aldrig varit med om. Man kunde gå i lugn och ro och bara titta och ha det bra.
Jag hittade lite kläder för en gångs skull och även de andra.
Och vi fick många härliga skratt mitt i allt.

Ängla är inne på sin andra vecka i löpet stora flickan. Nu kommer de andra snart med tror jag.

Önskar er en skön kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0