Ett tag sedan sist

Ja nu har det gått ytterligare en tid sedan jag skrev sist.
Nu när jag tittar ut så sitter jag här och funderar på vad som egentligen har hänt sedan sist..
Ja vad har hänt?
Ja vi eller rättare sagt Alex var tillsammans med min kompis anette i Tvååker på utställning med vår Maali.
Gick väl ganska bra med blandade känslor.
2:a i Championklassen dock utan CK, vissa gör det lätt för sig.
 
Jag har haft "baggar" på min dator så den fick tömmas helt och hållet dock räddades bilder o dyl.
 
Letadet efter ev. kandidater till Maali och Amy fortsätter är ganska så kräsen.
 
Annars så rullar det på gubben har börjat sin semester och jag jobbar en vecka till. skall bli skönt med lite ledighet.
 
Nopp det var det hela för idag, ha de
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0