Till minne

 
För exakt ett år sedan satt Thomas och jag i en liten underbar stuga uppe i Älvkaleby hos Irene vår valpköpare och hennes före detta sambo Greger.
Då min mobil ringde mig och det var mamma o pappa som undrade om vi hört något från Nina o Roger, Amys uppfödare.
Nej sa vi varför då?
Då berättade hon om det fruktansvärda som hade hänt och hände i Norge.
 
************************************************************************************************************
Till lite roligare saker, just nu planerar vi för Amys framtida pojkvän o kull.
Maali får stå över detta löpet ev. det andra med har andra planer för henne som inte rör valpar.Hade planer på 2 olika kandidater till henne, men som det ser ut nu så tittar vi efter helt andra istället och som sagt henne lägger vi på hyllan har ju både Amy och Ängla att tänka på.
Ängla skulle röntgas var det tänkt men hon är på G in i löp så det väntar vi med ett tag.
planerar lite inoff. utställningar med henne istället.
Och spår för både henne och Pärlan, Maali skall anmälas till championgruppen..
Då blir det lite andra typer av spår för henne.
 
Nopp nu skall vi dra till IKEA mamma, Alexandra och jag
BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0