Nytt målar projekt..



Ja här ser ni nu mitt mya målnings projekt...

Sonen sa..
-Mamma var hittar du all skit?
Detta var det fulaste du asat hem..
-Ja ja men vänta får du se sa jag.

Denna soffan kommer från en dansk dams sommarhus, Lotte finns inte mer och för ett antal år sedan så brann sommarhuset Bäckstugan nästan helt ner utom altanen den stod orörd.
Så syrran och jag mailade Jesper i Danmark barnbarnet hennes om vi kunde ta lite minnen från både vår och hans och hans brors barndom och det fick vi.
Så därför kom denna soffa in i mitt hus.

Just nu behöver jag lite annat att tänka på,
inte bara en massa negativa tankar.




Mitt "fina" sår från i veckan..
Man kan undra när det vänder inte denna sidan jul känns det som  :-(
pencilin ett tag till.

Och sedan har vi det här med sommaren som både kom och försvann.
för vi vill ha ...

Sommar sommar och sol..

Som uppfödare så säger man å vad skönt med sommar valpar men som det har varit de sista somrarna så har det varit lika fin väder vår, sommar eller höst.
Så det kan ju kvitta eller hur?

+ 8 grader har vi ute nu.. brrr...
men man får väl vara glad att vi inte har snö som de har fått uppåt landet.

Nej det var det hela för denna gången ha en fin dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0