Söndag kväll..

Ja då har snart ytterligare en vecka gått sedan jag skrev sist.

Har jobbar i stort sett dygnet runt pga av student i 2 veckor nu.

I går var vi i Baalerup i danmark och prövde lyckan med Maali, det var inte vår dag utan vi slutade 3a med ck i championklassen. Snart dags för henne att lägga utställning tiden på hyllan för denna gången.
Pälsen är snart på gång att lägga sig på marken.
Pärlan har verkligen släppt sin nu så det dras stora hoper av päls från henne.
Så det blir ingen Tvååker för henne så vi får se om de andra kommer igång med.
Amy har också börjat lite smått men jag hoppas hon stoppar för det är inte dags för henne ännu räknade inte med att hon skulle släppa förrän i september, för löp i nov-dec.

Annars vad händer.
I morgon skall vi spåra med Pärlan och Ängla, kul att träffa gänget igen.

Har börjat cykla med de alla 4 nu. Ängla har tappat muskler efter sin cortison behandlig så henne ville vet att jag skulle få upp i muskler igen innan vi kunde röntga henne. Och då har vi ju hennes löp i haserna med som kommer i ca mitten på augusti räknar jag med.
Så när det skall hinnas med att röntgas det vete katten.

Nej nu önskar jag er alla en fortsatt skön vecka med midsommar i helgen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0