Ett tag sedan nu..

Ja nu är det ett tag sedan jag var inne och skrev lite,

Har haft ordentligt med  blogg torka.
Har haft mycket på jobbet med både begravningar och med förberedelserna inför påsken som ju är nästa helg.

Har varit på återbesök och där blev det att man skall läggas under kniven innan sommaren.
De vågade inte ta risken för ett ny inflammation.

Skönt att få det gjort.

Annars vad finns det för nytt att säga om Pärlorna då? Ja jag har tittat runt lite på utställningar framöver. Och några är in bokade.
Skall bara ta mig i kragen och anmäla med bara jag vet vilka som skall ställas.
Maali definitivt och Pärlan, Ängla skall också få göra debut men tror det får vänta lite hon släpper underull nu så det blir en ny valp i stort sett varje dag.

Inget löp ännu men tror faktiskt för vilken gång i ordningen vet jag inte att nu kanske det är på G..
Men som sagt det finns en mening med allt, och att det inte blivit löp ännu har säkert sin anledning.
Men det får gärna sätta igång nu innan det händer något annat tråkigt.

Nu är det Påsklov för ungarna och sedan har Alexandra 5 veckors praktik så det innebär att Ängla är här hemma, skönt eftersom de haft problem med hundtjuvar nere i närheten av hennes skola.

Ja som sagt nästa helg är det påsk och på påskafton då väntas det stor främmad från Vallentuna det är Daizie med familj som kommer till 1 Års kalaset på söndag.
Oj vad kul längtar.
De skall vara hos oss på påskmiddag...

Nej nu får jag sätta lite fart jobbet väntar...

Önskar er alla en fin helg vi får väl se om det blir bakslag i vädret som de varnat lite om SNÖ   :-(

Kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0