Hej på er

Ett tag sedan jag skrev här nu, lite har hänt och händer.

I fredags morse fick ett ett visade sig akut gallstens anfall utan gallsten.
Konstigt det låter jag vet men hade en vätske fylld blåsa på 12x6cm och inflammation i gallgångar och nedsatta lever o bukspottskörtel värden.
Såå nu ligger jag här på Ljungby lasarett avd 6 rum 16:1 med drän och massa medeciner och utan mat.
Det blir några dagar till sa läkaren på ronden idag.
Tyvärr är jag MYCKET svårstucken så nu är jag uppe emellan 23-30 stick sedan ifredags morse.

Amy som i tur i oturen inte har börjat löpa hoppas jag håller igen tills jag är piggare och uppe på benen igen, innan det skall bära av till Finland.

Det finns alltid någon mening med allt som man brukar säga trots att man ibland inte förstår det just nu.

Men idag vill jag också säga

GRATTIS till.
Ängla, Xhante, Daizie, Ronja, Buddha,Algot,Yatzy och Uffe på 11 månaders dagen...

Nej nu önskar jag en fin dag..
Kram Eva

Kommentarer
Postat av: lisbeth borglin

Hej Eva

krya på dej nu ¨så du kan var pigg och glad när det 'är dags att fara till Finland och para Amy . ha det gott kram från lisbeth o mina flickor i svedala

2012-03-12 @ 07:22:37
URL: http://lisbeth.se
Postat av: Lotta

Krya på dig !

Amy väntar nog på matte ska du se:)

Kram Lotta

2012-03-12 @ 09:23:58
Postat av: Gun

Krya på dej Eva!

Tänker på dej & du ska se det fixar sig säkert med Finlands resan.

Du vet var vi finns om du behöver hjälp.

Kramar i massor Gun & Thore

2012-03-12 @ 10:03:20
Postat av: Annika

Usch vilken pärs du gått igenom. Krya på dig och var rädd om dig <3 Amy löper när det är dags och du är redo. Då är det meningen att det ska bli. Vi håller tummarna för er.

Ha det gott

Kramisar

2012-03-15 @ 19:20:12
URL: http://www.gilbertfritiof.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0