Hemmaaaa...hemma..

Hej på er,
Nu nu är den gamla hemma igen :-)

Lite ring rostig kanske men ja hemma ändå.
Har fått massa vitaminer och dyl. att knapra på men tar en dag i taget är rent utsagt livrädd för att få ett nytt anfall.
Känner att jag är super öm i hela mag partiet. Träningsvärk efter kramperna som är ganska envisa med att finnas kvar.
Har en påse på magen som samlar upp galla som rinner ur hålet där dränet satt.

Ja som sagt Amy har inte börjat löpa ännu synd för de som letar en sommar valp med tur i oturen för mig som inte varit hemma. Finns alltid något possitivt i allt elände även om man inte tycker det just då.
Mycket valpar runt om i hela Sverige just nu.. Bara på valp förmedlingen var där ca 20 kullar och sedan alla andra minst det dubbla runt om.
Så lite skönt att få en lite senare på året då... (intalar jag mig)

Idag och denna helgen planerar jag att ta det lungt bara gå runt och plocka och fixa lite.
Bara ta det lungt gossa med hundarna.

Ska försöka få in lite vår i huset med, lite tulpaner och lökväxter. Kanske plantera någon pensee i helgen i lite lådor och krukor på trappan. Helt enkelt städa bort lite vinter till.

Önskar er alla en fin dag och helg


Kommentarer
Postat av: Annica

Krya på dig!

2012-03-16 @ 10:19:57
Postat av: Gun

Välkommen hem Eva var nu rädd om dej!

Kram Gun & Thore

2012-03-16 @ 11:56:46
Postat av: lisbeth borglin

Hej Eva

välkommen hem igen och var rädd om dig nu låt thomas planter blommorna till dig som du skall ha på trappan så du inte blir sjuk igen ha det gott kram och vila nu massor kramar från lisbeth Tommy Tindra Thella och Flame



2012-03-16 @ 18:03:54
URL: http://http://lisbeth.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0