Onsdag/lillhelg

Ja då har det snart gått en vecka sedan den gamla kom hem från sjukhuset.
Livet rullar på och har upptäckt att gräddfil kan jag INTE äta inte just nu iallafall.

Har fått en massa piller att skölja ner 7st på morgonen, 3 på middagen och 5 på kvällen.
Nu är det ju inte bara värk tabletter utan MASSA vitaminer med.
Hade inte så kanon bra värden någonstans tydligen.
Det var visst sämre med tanten än jag förstod.
Kan nu i efterhand förstå varför jag inte fick åka hem tidigare än jag fick.
Men när man ligger där så tänker man inte på mer än HEM..

Måndag 26:e skall jag på återbesök, då får jag väl höra så öronen trillar va..

Ja ja det löser sig sa han som sket i vasken. Opps...

Nu är det ett avslutat kapitel i denna bloggen.

Det börjar dra ihop sig för valpträff snart, och det gläder mig så otroligt att det ser ut som om alla kan komma, ev. en som är lite osäker ännu.

Då skall vi fira 1 åringarna tänk 1 år sedan de föddes, de små Ängla barnen.

I helgen är det off. debut för en av de i utställnings ringen lilla Daizie och alla syskonen håller tummarna.

Det börjar också dra ihop sig för röntgen, vet att några har bokat tid och min mage börjar pirra ordentligt.

Ögonlysning är också viktigt.

Håller på att ta reda på vilka vet. kliniker som är bäst runt om i närheten av valpköparnas hem.

Ja det var det hela för denna gången.

Sköt om er.
KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0