Överaskad idag!!

Idag blev jag riktigt glatt överaskad.

Fick en sådan fin blomma med bud idag av en god vän.
Lisbeth med sina familj och sina 3 golden flickor.
TUSEN TUSEN TACK för din omtanke.




Nu är också min fin byrå jag fick i julklapp av min lille man färdig målad.
Måste sätta fart nu med valp rummet nu ..
Detta skåp skall stå i tv rummet.




Här är den..

Fint i vår butik har vi fått med , här kommer ett smak prov med lite vår och påsk saker.



Önskar er alla en fortsatt fin kväll och helg.
Själv planeras 1 års kalas för Ängla kullen


Kommentarer
Postat av: lisbeth borglin

lika fint i din butik som vanligt men jobba nu inte för mycket tänk på dig lite själva nu så du inte blir sjuk igen.kram lisbeth o vovvarna

2012-03-19 @ 22:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0