HURRA....

GRATTIS Irene till Daizies  A/A höfter och fria armbågar..

SÅ fruktansvärt lycklig jag blev..
Äntligen kanske de svarta molnen börjar dra vidare.

Men jag ger inte upp på de andra ännu, de är mina änglabarn.

Till vardagen idag då.
Iväg till doktorn på eftermiddagen för förhoppningsvis nya tabletter så det kan vända i såret med.
Hampus sjuk idag, hoppas det inte är kräksjukan bara.
Själv har jag blivit förkyld för 3:e gången denna våren  :-(
Ängla har börjat äta med god aptit igen, kortisonen har verkligen hjälp.
Säga vad man säga vill underbart är det när man kommer till en veterinär som vet vad som fattas utan en massa röntgen igenom hela hunden fast om man skall se det från det ljusa sidan så vet jag ju nu att hennes hjärta o lungor är ok.

Sommar vädret har blivit svenskt sommar väder om man tittar ut REGN.

Idag åt Amy HELA sin frukost, underbart.
Hon har börjat leka med Ängla igen lite dragkamp.

Nej nu jobb.
BYE


Kommentarer
Postat av: Lotta Hansen

Grattis Grattis underbara nyheter !!

2012-05-31 @ 23:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0