Morsdag och sommar värme...

God förmiddag på er

Ja tänk nu börjar helgerna ta slut och ungarna har snart sommarlov, kan inte fatta var detta året tagit vägen.
Eller jo det vet jag egentligen så mycket tråkigheter och bakslag både med hundar och inom familjen.

Igår var det en solial dag..
Jobb på förmiddagen och sedan fira både min mamma och Thomas mamma.
Firandet av mitt blev det lite mitt emellan..

Änglas inflammation börjar ge med sig och hon har börjat äta underbart men fortfarande får man hejja på både henne och Amy. Amy på morgonen och Ängla på kvällen.

I kväll skall vi ha uppfödare träff länge sedan för mig nu eftersom vi varit på parnings resa och sedan opererades jag. Men i kväll skall det grillas och mumsas tårta som jag skall bjuda på. Fira Maalis BIM .

Ha tagit hem lite nya målnings projekt, bla en soffa och en blompedistal (hoppas det var rätt stavat) en spinrock är också på ingång hoppas jag.

Nu när valprum är färdigt.
Så sätter vi fart med TV rummet har vi tänkt. var och beställde innetak idag på morgonen.

OJ nu är klockan mycket måste iväg till jobbet.
Önskar er alla en fin vecka



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0