Upp som en sol ned som en pannkaka,

MEN.... sen kom solen upp igen tack vare en underbar valpköpare...


Ja idag var det varken Maalis eller Alexandras dag inte.
Vi var på utställning i Hasslarp på SSRK och efter dagens utställning så har vi fallit av det rosa molnet från förra helgen.  1:a i Champion klassen med CK sedan Bye bye..
Vad jag tycker om bedömningen behåller jag för mig själv, inte bara min egen hund för hon fick en kanon kritik som inte innehöll något fel över huvudtaget, snarare tvärt om.

Men många blev nog ledsna och kritikerna och en del förbannande och rent av skrattade.

Grattis säger vi till Bitte Xhantes ägare som med sin tik Cockie tog R-cert o 3:e BT.
Underbar tik är hon.

Så var utställnings turnen i Sverige slut för i år vad vi har planerat.

Ja då var det SOLEN som gick upp igen då..

Vår valp Yatzy har varit på HM idag och vilket resultat, domaren höjde honom till skyarna trots att hon/han hade varit skeptisk att det var en utställnings golden.
100 % SKOTT FAST!
Visst kan spöken vara lite äkliga men när det var figuranter bakom så var det ju lajbans.
Så nu har han godkänt MH för bruks.
YES!!!

TACK Magnus och Helena för att ni gör ett sådant kanon jobb med honom.

Har också haft kontakt med mina andra valpköpare i veckan och de samtalen gör mig OFTAST alltid så glad och lycklig i hjärte gropen.
Tack för att ni ställer upp för er gamla uppfödare som är grönare än den grönaste gurka..

Nopp i morgon är det morsdag så då blir det jobb igen.

Såret är lite tjurigt de galna bakterierna var stafylykocker (ursäkta stavningen)
Massa Pencilin så hjärnan är inte hundra i aktivitet.
Inte alla andra piller heller som gör de, eller vätske smalingen inder såret.
Tycker det mesta går emot nu,
och då värderar man riktig vänskap.
För den växer ju inte på träd precis.
Men ibland är trädet gjort av siden och inte äkta.

Önskar er alla en underbar kväll och helg själv går vi i ide ett tag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0