Ännu en dag...

Ja tänk snart har ytterligare en vecka gått och i morgon är det HELG!
 
Ja vi  har vi varit iväg och tagit prover på Amy, hur det går på valp fronten kan ni snart läsa om i dräktighets dagboken under valpkull B
Kommer att uppdatera inom kort där med.
 
I helgen är det fullt med utställningar runt omkring dock skall vi inte i väg utan vi stannar hemma och jobbar och firar Fars Dag på söndag..
Det blir till att laga kalkon.... mmmm... gott gott
 
Annars vad händer här hemma?
ja gubben har börjat sätta upp nytt innertak i tv/vardags rummet.det är där jag skall ha mina ommålade möbler som jag håller på att fixa ni kommer ihåg.
Så till 1a advent hoppas jag på att vi kan börja få upp de nya fönsterbräderna och gardin stängerna.
härligt med lite nytt.
 
Kul att det börjar dyka upp lite nya valp spekulanter, så kul med nya bekanskaper.nya personer som kommer älska en ny liten medlem.
 
Nej nu dags för tv o sängen.
SKÖT OM ER!!
 

Kommentarer
Postat av: lisbeth borglin

hejsan
vad kul att det börjar ramla in valpspeklanter på Eventuella Amys valpar roligt,.. ha det bra nu så höres vi kram lisbeth Thella Flame..

2012-11-17 @ 18:14:04
URL: http://lisbeth.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0