God morgon Måndag

Ja god morgon på er alla.
 
Då var det arbetsdag igen.
Denna veckan planerar vi för ALLA jul saker som är på väg in till vår affär.
Spännande spännande...
 
Ja annars så händer följande, Amy har slutat löpa och Ängla är färdig i morgon så då har 3 av de fyra gjort sitt inför julen då.
bara mamma Maali kvar och när det är dags för henne har jag inte en susning om kan bli i morgon eller nästa månad hon gör lite som hon vill den damen men jag tror det blir i dec/januari.
 
Alex har börjat skolan efter sin praktik med och på onsdag följer Ängla med ner skönt då att löpet är färdigt.
 
Så till vädret då, jag bitande kyla med dugg regn..
 
Slut för idag.
 
 

Kommentarer
Postat av: lisbeth

Hej Eva
i dag har solen skinnet hemma i svedala blå himmel gud vad glad man blir när man solen och blå himmel
ha det nu så gott så höres vi snart på söndag skall jag till vänner i malmö och hälsa på deras fina golden ha en bra dag nu lycka till i eran fina blomster butik inför julen det luktar så gott i blombutiker då ha det gott kram lisbeth Thella och Flame..

2012-11-19 @ 19:48:03
URL: http://lisbeth.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0