Hej och Hå, 1a advent är på G

Ja tänk nu rullar det verkligen på, 1a advent år på ingång och peroner i min omgivning sätter för fullt upp ljusstakar och stjärnor, skall försöka mig på att putsa köks fönstrena i kväll när jag kommer hem och då kommer ju jul gardinderna i fönstret upp.
 
I affären är det som vanligt vid denna tiden FULLT UPP:
Mycket som skall fixas speciellt i sista stunden speciellt för många kunder som "kommer på" en massa saker.
 
Förutom julstrul i butiken har vi ju det vanliga sysslorna bla begravningar 4st denna veckan.
Såå visst känns det att man lever trött som bara den men se det skall det bli ändring på hoppas jag i nästa vecka för då skall jag börja få mina järn och B12 injektioner. Då skall det bli fart på den gamla tantan igen he he...
 
Nej nu lite uppdateringar i dräktighets dagboken tror jag.
Ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0