Valpar m.m

Ja tänk att vi äntligen planerar valpar igen..
 
Förra gången vi hade valpar på G hade jag tre andra uppfödare som samtidigt skall ha valpar, inom radien av en vecka.Det var Irene (Pärlans uppfödare),Annica och Lena.  Annica och Irene de var Lenas och mitt bollplank eftersom det var vår första kull. Oj vad jag saknar de samtalen... Vet att både Irene och Annica planerar smått och är istort sett inne varje dag och tittar om det är på G. Men ännu inte.
 
Denna gången vet jag bara en och den kenneln har jag inte så mycket kontakt med tyvärr.
Och långt bort bor de med.
 
Nåja får väl bolla med andra denna gången...
Vi har lite planer på att para Mamma Maali nästa år med,
Noga noga.... :-)
 
Fick ett mail från Yatzy familjen och där finns det som vanligt en del planer plus lite mera...:-)
Härligt att höra från sina valpköpare.
 
MEN först tar vi Amy och julen  :-)
Igår kom det ytterligare 2 pallar julsaker... kul med jul..
 
Nej nu är det dags för jobb.
Ha de
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0