Vilken överaskning!

Vilken överaskning jag fick igår middag då det plingade till i min mobil och det stod att jag hade ett paket att hämta på COOP Posten..
Det var från min härliga goa vän och valpköpare Bitte och Xanthe.
Tusen tack BITTE!!!
 
Ja de kommer få en redan utsatt plats kan jag lova...
 
Igår åkte Ängla med Alex till skolan igen, TOMT...
Tror aldrig hon kommer bli behandlad som en vuxen hund i denna familjen alltid vara vårt Änglabarn..
 
Nå väl, önskar er alla en fin dag..
Och Bitte TACK ännu en gång för att du är du
 

Kommentarer
Postat av: Lisbeth Borglin

Hej Eva
ja det är jättekul med lite överaskingar när det gäller något kul ja det var väl snäll av din valpköpare..goa Tomtar ler. här är allt som vanligt lite trist och tråkigt händer just för tillfälligt ingen att glädja sig åt ,,,Hoppas vi kan snart se lite sol behöver vi i våra trötta och mörka själar inte sant .. Ha en superbra vecka onsdag och i kväll blir det Bonde som vi skall titta på i Tv.. Ha en superbra dag / kram lisbeth Thella och Flame

2012-11-21 @ 07:10:16
URL: http://lisbeth.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0