B-Höfter och ED (armbågar) 0/0

Att bokstäver och siffror kan vara så vackra.
 
Idag på morgonen ringde en av mina bästa vänner (BITTE) ja valpköpare med från Öland och  sa HD B och ED 0/0...
VA sa jag
Ja visst heter väl din Cream of Pearl's In Love With Angel?
Ja sa jag..
Sedan kom stört floden..
Mitt lilla änglabarn..Nu skall vi hitta på massa roliga saker framöver, Alex har planer..
Såå vi har väntat på resultatet, de hade sagt att den ena bilden var lite suddig..
Så som det sett ut sedan innan så var jag orolig för armbågen.
(Måste dock säga att jag blev lite förvånad för de valparna som fått Ed är röntgade på samma klinik, hm...)
 
Nå nu till i morgon för då är det spårkurs avslutning
Tiden har gått så fort.
 
Men nu skall vi börja titta på lite utställningar för Ängla och 2 av de andra. Ja Amy skall ju förhoppningsvis bli mamma till våren.
Pojkvän är nu näääästan till 100% bestämd men blir inte off. förrän vi fått ok av hans ägare. En lite spännande kombination med linjer som både Amys uppfödare och jag är förtjusta i.
 
Annars så har det varit en mycket bra vecka med massa jobb och glada nyheter.
Idag har jag efter jobbet bara tagit det lungt varit ute i trädgården och klipt ner en del vissna saker, ätit god middag som mannen lagat panerad torskfile med kokt pot. sås och rödbets sallad.
 
Nej nu önskar vi er alla en GOD NATT

Kommentarer
Postat av: lisbeth borglin

Hej Eva
stort grattis till bra höfter och armbågar på Ängla.. kul när det går bra försökte ringa dig idag men du svarade inte ha det bra vi höres kram lisbeth

2012-10-20 @ 21:36:49
URL: http://lisbeth.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0