Det är dags...

Ja nu efter man själv haft en valpkurs med andras valpar så känner man att nu är det dags att släppa sina egna valpar.
Nu är de 18 månader alltså 1 och 1/2 år de är en egen individ inte mina små valpar mer än i mitt hjärta och i mitt minne.
Jag vet ju och ser ju att de mår precis lika bra i sinna egna hem med sina egna familjer.
Jag har ju som jag ännu en gång kan påpeka 7 härliga familjer till mina "Änglar" som älskar de precis lika mycket som jag gör.
Men jag vet att de vet var jag finns,i som man kan säga i både "glädje och sorg"
Och som gubben min sa då jag sålde mitt gamla halvblod.
EVA du äger inte henne mer,
Nej det gör jag väl inte men som min goa vän Bitte sa att en tass kommer ALLTID vara min..
Så nu vet ni det mina valpköpare att just höger tassen den ni vet som man ger vacker tass eller plockar på uppmärksamhet med, DEN den är min...
Just nu plockar min uppfödare Ninas tass på uppmärksamhet (Amys uppfödare) .. Hm.. kan det vara min goa macka???
 
Nu till annat..
Igår fick de 4 benat sig ett bad, för på lördag skall Amy och Maali på Golden GO..
Då blir det supe' och flott utställning för de som under året tagit Championatet eller blivit BIM/BIR.
 
Pärlan och Alex på natten efter förra Golden Go.
Trötta båda två som ni ser..och inte upplagda för fotografering.
 
Och ikväll är det trimning som står på tapeten.
 
Igår fick jag en fin hälsning från Buddha.
Tack för kortet Eva...
 
Nej nu jobb och sedan fullspäckad vecka..
Ha en fin dag
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0