Torsdag

Tänk då var det torsdag igen, var tar dagarna vägen fattar det inte.
 
Igår var det tävlings lydnad igen med amy, hon var lite Mr Jekell och Mr Hyde om ni förstår vad jag menar. Vi den aktiva träningen och vid momenten var hon som en klocka..
Rutan swiss in, apporten greppande utan att stämpla.
Fick lite knep på platsläggningen och snabba läggningar.
Sedan när det var hopp och lek det var då den andra kom fram.
AMY!!!   hallå var skall du ta vägen? KOM!! nopp ju mer du ropar desto mer drar jag ha ha...
FICK GÅ OCH HÄMTA HENNE I KOPPLET!
Nåja vissa dagar är det bara så.
Tänk de som inte håller på med någon sorts träning de slipper denna frustration...
Men de får inte heller känna glädjen då det bara FUNGERAR...
 
Ja idag fick jag Pärlans första löp/blod fläck på pappret.
hoppas de andra eller iallafall Ängla hänger på så att hon kan dra igång de andra två med.
 
På söndag är det spår, slut på den kursen det har gått så snabbt och tävlings lydnaden har jag bara 2 gånger kvar på med.
 
Nopp nu få igång ungarna innan jobb.
Önskar er alla en fin fortsatt vecka och helg
 
 

Kommentarer
Postat av: lisbeth

Hejsan...
jag hoppas det blir snart löp på Amy med och de andra önskar dig lycka till med allt nu och tack för stödande ord i min sorg beträffade älskade Tindra .. det är svårt att komma hem utan en glad Tindra möter med men jag vet jag gjorde allt jag kunde för att få henne frisk det kan veterinär intyga. ha en bra helg ,, i min ledsamhet så skall jag hem till lille kevin som fyller snart 4 år han vara så go kom hem till farmor och gav mig värdens godaste kram och en lite blomma från honom världens omtänksam kille att vilja krama någon när de är ledsen . ha en bra helg kram

2012-10-18 @ 21:38:31
URL: http://lisbeth.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0