Mmm... höst

Ja nu är det värkligen höst på G..
Jag tillhör ju de som verkligen tycker om hösten och dess underbara färger.
Se bara på detta underbara trädet och dess färger..
 
Jag tog kortet utanför vår affär.
 
Annars vad har hänt i veckan,
I onsdags var Amy och jag på kursen vår, mm härliga possitiva hund.
Nu satsar vi stenhårt på lydnaden hon och jag.
 
I helgen har vi varit i skogen med Ängla och spår gänget.
Idag tog hon spår starten klockrent och spåret med.
 
I går var Alex och hon på inoff. utställning. Nja det var inte många rätt på henne enligt domaren.
Ja ja sånt är det vi vet ju sedan innan att hon inte är ett champion ämnet inom utställning. Men eftersom hon nu är en riktigt stor tjej så kör vi ett par inoff. i år och satsar på andra meriter i stället. Och går allt som det skall skall hon ju ev. bli mamma i framtiden.
 
På tapeten står den där evinnerliga röntgen.
Bara hon och Uffe kvar och han skall in under kameran innan oss.
FY vad detta är hemskt.
Men ingen återvändo.
 
Nopp önskar er alla en skön kväll.
I morgon valpis kurs med ett gäng underbara valpar.
 

Kommentarer
Postat av: lisbeth

Hej'
nej usch för höst inte min starka sida hatar höst och vinter tackar vet jag vår och sommar synd det inte gick bra i hässleholm vem dömde där jaja så är det domarna som dömmer och vi får svälja och ta emot nej så därför väntar jag lite till med Flame med offciella utställningar nästa vår / sommar för hennes del ha en bra dag kram lisbeth o Töserna

2012-10-01 @ 12:55:28
URL: http://lisbeth.se
Postat av: lisbeth

lycka till med änglas röngtning hoppas det går bra att hon är fri även hon hör av dig en hur det har gott kram från snuviga lisbeth

2012-10-01 @ 14:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0