Tisdag...

För er som inte visste det :-)
 
Dagarna rinner iväg.
I lördags var det dags för Alex och mig att lägga spår.
Måste säga att vi fick till ett ruggigt bra spår. Och ja vi fick faktiskt ROS för det. Trots att det lades i ÖSREGN och blåst i bla bokskog och vid ett kärr.
Bra bit över 600m och med allt vad ett öppenklass spår innehåller i de nya reglerna. Hunden som gick det dagen efter fixade det galant och hennes ägare var lycklig :-).
Spår kartan gick också att följa klock rent.
BRA GJORT ALEX..
Det var det andra spåret i rad som vi fick väl godkänt på.
Sedan gick Ängla, mindre bra spår av spårläggaren av olika orsaker men följde spåret gjorde hon klockat. Bara spår starten som lagts på en sten som han regna bort inder natten fick hon ha hjälp med. Men det första öppenklass spåret med allt vad det innehåller och lagt som sagt i ösregn o blåst. Lagt över natten som är de nya reglerna med återgång och blod uppehåll.
 
Och i går så var det dags för instruktörs debut.
Valpkurs med ett gäng underbara valpar och possitiva förare.
Ikväll skall Ängla barnet och jag på trimning till Heidi, ev skall skall vi på utställning i helgen med henne men inte bestämt ännu. Får se vad tiden räcker till.
Annars ligger all utställning nere.
Tiden räcker inte till nu när mamma är opererad och ja vi hjälps åt att hålla ställningarna.
Så för er som inte märkt det ännu (ASGARV) så befinner jag mig inte på FB längre.. Och just nu känns det bara skönt. Ett stress moment för mig just nu och inte står det speciellt mycket där heller nu sedan tidslinjen kom med i bilden.
 
Nopp nu jobb.
Ha de

Kommentarer
Postat av: Annika

JAG saknar dig! :-)
Själv fastnar jag på fb en hel del men det blir väl så när man går hemma hela dagarna. Har inte varit här heller av den anledningen,,tyvärr ska jag säga. Jag vill ju egentligen läsa vad ni håller på med. Grattis till fina röntgenresultat.
Kramisar <3

2012-09-27 @ 14:52:39
URL: http://www.gilbertfritiof.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0