Dålig mage.....

Ja fy anamej i natt och idag har vår Maali varit riktigt dålig i magen. 
I dag vid middagstid fick hon tillslut börja med Canicur tabletter. Det balanserar upp mag och tarm floran. 
I kväll har hon fått lite ris och morötter med sina Canicur tabletter. Så nu hoppas vi på en lugnare natt med lite sömn. 

Ingen av de andra har varit eller blivit dåliga. 

Man blir så orolig nu när vi hoppas på valpar. 

Annars hade vi en duper trevlig dag i går med 3 familjer som vill ha valp. 
En fin julstjärna fick jag sv Kristin och Fredrik. Tusen tack. 


Nu så är det en relativt lugn vecka som väntar på jobbet. Lugnet före stormen kan man säga. 

En på Söndag ska jag åka och hämta mitt nya dockskåp och det ska bli så roligt. Ska också hälsa på en valpköpare. 

Men nu önskar jag er en fin kväll. 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0