Hoppar över pausen här

Hallå där mitt i natten!

Hade tänkt ta de break här men det blir på Facebook istället.  

I helgen var 3 av mina valpar på utställning i Ronneby. 

Elsa 2:a i Junior klassen med CK
Zaga 3:a i Unghunds klassen med CK
Ängla Ex. I stor öppenklass (16st)

Är super nöjd med de. 

Vi har haft ett otroligt väder här. Mellan 23-30grader och för varmt. Valparna får vara ute tidigt på morgonen och sent på kvällen när det är svalare ute. 

Många har semester men jag får vänta 2 veckor till v 30-31. Då får vi besök från Norge det är Nina Amys uppfödare som kommer i 3 dagar. 

Ska försöka fixa med mitt dockskåp lite. 
Länge sedan nu. 

Önskar er en fin vecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0