Mys pys med lite bilder bl.a.


Hej på er alla. 
Då var det helg igen eller för de flesta iallafall. Själv har jag jobbat eftersom det är Alla Helgona Helgen. 
Ni flesta vet väl om att jag jobbar som Florist i min mammas familje företag. 
Har jobbat där i snart 16år nu   

Mycket just nu både på jobb och hemma hallen som vi började fixa till MÅSTE bara bli färdig innan parningen. 
Som ju blir runt nästa helg. 
Så nu är vi påväg till IKEA måste ha något att lägga hundkoppel samt bajspåsar och mössor och vantar i. 
Vi får se vad vi hittar på. 

Förra helgen var 2 av mina "valpar" på utställning. Oda uppe i Norge i Unghunds klassen och lille  Mio debuterade på utställning. Valpklass 4-6 månader nere i Hässleholm. 
GRATTIS till fina resultat på pärlorna. 

I dag gör sig Zaga och Jasko färdiga för Växjö utställningen och kanske om vi har tur kommer Boss och hans familj inom på utställningen och säger hej. Hoppas hoppas. 


Zaga badad inför i morgon. 

Zaga och Jasko är kullsyskon och Amys barn. Medan Boss är Maalis son i 2:a kullen. 

Hör av mig i morgon igen. 

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0