Börjar landa!!!

TUSEN TACK!!

För alla gratulationerna till helgen fantastiska resultat.

Och JA JAG VET att upp som en sol ner som en pannkaka, men denna solen kan inga pannkakor i hela världen ta ifrån mig... HAHA..

Nu börjar det dock närma sig Alexandras och Amys flytt till Hundgymnasiet.
Nu på morgonen skall vi titta på ett rum till de, så vi åker strax efter sju.
Och sedan i eftermiddag medans jag jobbar skall Thomas med Amy på hälso check för ett friskhets intyg hos veterinären.
Sedan efter jag slutat vid 18 då börjar flytt lasset gå ner till skola med hund, unge, cykel och massa annat vi får köra ett lass på torsdag med. Blir kanske TV med.
Ja förutom foder, Bia bed mm.
För i morgon börjar de skolan.

Det känns som om jag inte har koll på något men det kommer väl efterhand.

På tisdag börjar valpkursen med Ängla, skall bli jätte roligt.

Ha en fin dag och vecka!


Kommentarer
Postat av: Annika

Full rulle i Markaryd. Som vanligt alltså ;-) Känns väl lite konstigt att skicka iväg lillflickan till Örkeljunga men spännande också. Ett nytt kapitel i livet börjar. :-) Lycka till Alex med din skolgång.

Kramar

2011-08-17 @ 09:53:40
URL: http://www.gilbertfritiof.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0